Pomoč pri nakupu

Potrošnik se lahko v spletni trgovini www.gaja-shop.si registrira pred procesom nakupa ali pa to stori kasneje ob zaključku naročila.

V kolikor registracijo oziroma vpis (v kolikor je potrošnik že registriran) stori pred nakupom, izdelki, katere je izbral ostanejo v košarici, medtem ko lahko zaradi izgube potošnikovega omrežja ali zaprtja strani izdelki v košarici izginejo.

Potrošnik lahko izbira med različnimi izdelki, ki so razdeljeni po kategorijah. 

Vsak izdelek v spletni trgovini ima ob fotografiji zapisan krajši opis in količino pakiranja. Daljši in natančnejši opis izdelka najde potrošnik pod fotografijo. Potrošnik z vnosom številke v polje izbere količino. Nekateri izdelki imajo različno pakiranje (10, 50 ali 100 kosov). Potrošnik najprej izbere, katero količino pakiranja želi, nato pa vnese število pakiranj.

Potrošnik doda izdelke v košarico s klikom na »V košarico«. Pojavijo se izdelki skupaj s cenami, številom pakiranj, količino,..) katere je potrošnik dodal v košarico med nakupom. Potrošnik ima v košarici tudi razvidno, kakšen je znesek nakupa. V kolikor želi spremeniti količine, le te vpiše v okence »količina« in nato s klikom na »posodobi nakupovalni voziček« spremeni željene količine. Izdelke lahko potrošnik tudi odstrani iz košarice ali pa izprazni celotno košarico s klikom na "izprazni nakupovalni voziček".

Potrošnik lahko tako nadaljuje z nakupom (klik na »nadaljujte nakup«) ali pa se odloči za zaključek nakupa (»nadaljuj na zaključek nakupa). 

V kolikor ima potrošnik kodo za popust, le to vnese v okence »kode za popust« in jo potrdi s klikom na »uporabi kupon«. Znesek se bo avtomatsko zmanjšal.

S klikom »nadaljuj na zaključek nakupa« lahko potrošnik izbere naslov dostave ( v kolikor je različen od naslova plačila), način dostave, način plačila (na TRR, po povzetju ali PayPal) in pregleda celotno naročilo, preden ga dokončno potrdi.

Potrošnik preveri pred končno oddajo naročila pravilnost naročila (»pregled naročila«). Celotno naročilo je izpisano pod načini dostave in izbiro plačila. V kolikor bi želel v tem procesu naročila v košarico dodati izdelek, ga odstraniti ali pa spremeniti količine že obstoječim izdelkom v košarici, lahko to stori pod okencem za komentar s klikom na (»Uredite vašo košarico«).

Potrošnik se mora pred oddajo naročila strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in obveznostjo plačila ter dovoliti, da se za potrebe obdelave naročila zbirajo, obdelujejo in shranjujejo vsi vpisani osebni podatki, ki pa so skrbno varovani. Več o obdelavi osebnih podatkov si lahko potrošnik prebere s klikom na »obdelava osebnih podatkov«.

Potrošnik s klikom na »oddaj naročilo« potrdi naročilo.

Potrošnik prejme obvestilo o sprejetju naročila po elektronski pošti. Hkrati pa ima vse podatke o nakupu na voljo v zavihku "Moj račun".

Od tega trenutka dalje je naročilo v obdelavi in potrošnik ima dve uri časa, da prekliče svoje naročilo, preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.                

Prek elektronske pošte ali telefona ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ  treh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko potrošnik to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil potrošniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko: 041/614-496 ali preko e-maila: info@gaja-shop.si.

V primeru, da potrošnik želi naročiti blago preko telefona, to stori na telefonsko številko 041/614-496.

Stroške klica nosi potrošnik in jih plača po ceniku svojemu operaterju. Telefonska številka, na katero kliče, ni dodatno plačljiva.