Splošni pogoji

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA IN UPORABE SPLETNE TRGOVINE GAJA-SHOP.SI

 

Splošni pogoji spletnega portala gaja-shop.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS ter mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletnim portalom gaja-shop.si upravlja podjetje Sun Rei, Alja Špenger s.p. (V nadaljevanju trgovina ali ponudnik). Z registracijo in z nakupom v spletni trgovini gaja-shop.si uporabnik spletne trgovine potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Splošnih pogojev ter se z njimi strinja.

 

1. PODATKI O PODJETJU

Naziv: Sun Rei, Alja Špenger s. p.

Naslov: Gornji Slaveči 15, 9263 Kuzma

Podjetje je vpisano v poslovni register Slovenije (AJPES) pod številko: 316-08-02015-2014/2, izpostava Murska Sobota

Datum vpisa pri reg. organu: 07. 11. 2014


Matična številka: 3000273000
Davčna številka: 18450504
Id. št. za ddv: SI18450504
Podjetje je zavezanec za DDV.

TRR: SI56 6100 0000 9082 845 (Delavska hranilnica)
E-pošta: info@gaja-shop.si

Tel.: 041/614-496

Podjetje Sun Rei, Alja Špenger s.p., Gornji Slaveči 15, 9263 Kuzma, ni član nobene zbornice.

 

2 . DOSTOPNOST INFORMACIJ

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

3. PONUDBA ARTIKLOV

Zaradi velike količine in raznovrstnosti izdelkov, se ponudba spletnega portala pogosto in hitro spreminja.

 

4. ZALOGE

Artikle, za katere je na spletnem portalu označeno, da niso na zalogi, ni možno naročiti v spletni trgovini. Povpraševanje o njih lahko oddate na ponudnikov elektronski naslov info@gaja-shop.si ali pa na telefonsko številko: 041/614-496.

 

5. CENE IN POPUSTI

Cene za posamezne artikle veljajo za registrirane člane spletnega portala gaja-shop.si le v primeru nakupa preko spleta in le v trenutku ob oddaji naročila na spletnem portalu. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Vse cene so navedene v evrih (euro, €) in vsebujejo DDV.

V primeru akcij -10%, -11%, -12% ali -15% na celoten nakup ob naročilu nad 30 € se popusti ne seštevajo. Upošteva se le akcijski popust na celoten nakup, ki ne velja za že znižane izdelke, razen, če ni to posebej navedeno.

Pogodba med ponudnikom in potrošnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (potrošnik prejme elektronsko sporočilo o statusu "Naročilo potrjeno"). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za potrošnika.

 

6. KUPON

Kupon je koda, ki prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Kodo boste lahko našli v različnih spletnih straneh, oglasih in v e-novicah. Kupon lahko uporabite tako, da ob zaključku nakupa pritisnete na zavihek "Uporabi kupon", vneste kodo kupona ter še enkrat pritisnete na zavihek "Uporabi kupon".

 

7. SESTAVLJENI IZDELKI

Sestavljeni izdelki so izdelki na spletnem portalu, ki vsebujejo več drugih izdelkov (darilni paketi, izdelki za izdelavo specifičnega izdelka). Pri vsakem izmed sestavljenih izdelkov lahko potrošnik izbere katere izmed vsebovanih izdelkov bi želel kupiti. V primeru, da kupec ne kupi vse vsebovane izdelke sestavljenega izdelka, potrošnik ni več upravičen do morebitnega popusta na sestavljeni izdelek.

 

8. PROCES NAKUPA

Potrošnik se lahko v spletni trgovini www.gaja-shop.si registrira pred procesom nakupa ali pa to stori kasneje ob zaključku naročila.

V kolikor registracijo oziroma vpis (v kolikor je potrošnik že registriran) stori pred nakupom, izdelki, katere je izbral ostanejo v košarici, medtem ko lahko zaradi izgube potošnikovega omrežja ali zaprtja strani izdelki v košarici izginejo.

Potrošnik lahko izbira med različnimi izdelki, ki so razdeljeni po kategorijah. 

Vsak izdelek v spletni trgovini ima ob fotografiji zapisan krajši opis in količino pakiranja. Daljši in natančnejši opis izdelka najde potrošnik pod fotografijo. Potrošnik z vnosom številke v polje izbere količino. Nekateri izdelki imajo različno pakiranje (10, 50 ali 100 kosov). Potrošnik najprej izbere, katero količino pakiranja želi, nato pa vnese število pakiranj.

Potrošnik doda izdelke v košarico s klikom na »V košarico«. Pojavijo se izdelki skupaj s cenami, številom pakiranj, količino,..) katere je potrošnik dodal v košarico med nakupom. Potrošnik ima v košarici tudi razvidno, kakšen je znesek nakupa. V kolikor želi spremeniti količine, le te vpiše v okence »količina« in nato s klikom na »posodobi nakupovalni voziček« spremeni željene količine. Izdelke lahko potrošnik tudi odstrani iz košarice ali pa izprazni celotno košarico s klikom na "izprazni nakupovalni voziček".

Potrošnik lahko tako nadaljuje z nakupom (klik na »nadaljujte nakup«) ali pa se odloči za zaključek nakupa (»nadaljuj na zaključek nakupa). 

V kolikor ima potrošnik kodo za popust, le to vnese v okence »kode za popust« in jo potrdi s klikom na »uporabi kupon«. Znesek se bo avtomatsko zmanjšal.

S klikom »nadaljuj na zaključek nakupa« lahko potrošnik izbere naslov dostave ( v kolikor je različen od naslova plačila), način dostave, način plačila (na TRR, po povzetju ali PayPal) in pregleda celotno naročilo, preden ga dokončno potrdi.

Potrošnik preveri pred končno oddajo naročila pravilnost naročila (»pregled naročila«). Celotno naročilo je izpisano pod načini dostave in izbiro plačila. V kolikor bi želel v tem procesu naročila v košarico dodati izdelek, ga odstraniti ali pa spremeniti količine že obstoječim izdelkom v košarici, lahko to stori pod okencem za komentar s klikom na (»Uredite vašo košarico«).

Potrošnik se mora pred oddajo naročila strinjati s splošnimi pogoji poslovanja in obveznostjo plačila ter dovoliti, da se za potrebe obdelave naročila zbirajo, obdelujejo in shranjujejo vsi vpisani osebni podatki, ki pa so skrbno varovani. Več o obdelavi osebnih podatkov si lahko potrošnik prebere s klikom na »obdelava osebnih podatkov«.

Potrošnik s klikom na »oddaj naročilo« potrdi naročilo.

Potrošnik prejme obvestilo o sprejetju naročila po elektronski pošti. Hkrati pa ima vse podatke o nakupu na voljo v zavihku "Moj račun".

Od tega trenutka dalje je naročilo v obdelavi in potrošnik ima dve uri časa, da prekliče svoje naročilo, preko elektronske pošte ali telefona. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.                

Prek elektronske pošte ali telefona ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Ponudnik kupcu potrdi ali zavrne naročilo v največ  treh delovnih dneh. V tem času ponudnik preveri ali je blago dobavljivo v razumnem roku.

Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko potrošnik to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil potrošniku morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral.

V primeru, da se kupec odloči za preklic naročila, nas mora o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko: 041/614-496 ali preko e-maila: info@gaja-shop.si.

V primeru, da potrošnik želi naročiti blago preko telefona, to stori na telefonsko številko 041/614-496.

Stroške klica nosi potrošnik in jih plača po ceniku svojemu operaterju. Telefonska številka, na katero kliče, ni dodatno plačljiva.

 

9. POŠILJANJE BLAGA IN STROŠKI DOSTAVE V SLOVENIJI

Ponudnik naročniku na naslov v Sloveniji omogoča pošiljanje naročenega blaga preko dostavne službe DPD. Strošek dostave znaša 3,49 € (+ strošek načina plačila – točka 10).

Pri naročilu v vrednosti med 30 in 49 €,  znašajo stroški dostave 1,99 € (+ strošek načina plačila - točka 10). Pri naročilu nad 49 €, stroške dostave v celoti krije Sun Rei, Alja Špenger s.p.

V primeru akcij -10%, -11%, -12% ali -15% na celoten nakup ob naročilu nad 30 € se popusti ne seštevajo. Upošteva se le akcijski popust na celoten nakup, stroški dostave pa bremenijo kupca.

Blago bo odpremljeno najkasneje v treh delovnih dneh od datuma naročila (plačilo po povzetju, PayPal) oziroma v treh delovnih dneh o prejema plačila na transakcijski račun (plačilo po predračunu).

Blago bo tako dostavljeno naslednji delovni dan oziroma najkasneje v dveh dneh od odpreme.

 

10. NAČINI PLAČILA IN STROŠKI PLAČILA V SLOVENIJI

Ponudnik omogoča kupcem naslednje načine plačila:

- plačilo po povzetju (plačilo kurirju ob dostavi pošiljke)

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko e-mail naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

Pri plačilu blaga po povzetju kupcu pošiljatelj zaračuna strošek storitve v višini 0,85 €.

Pri plačilu preko predračuna dodatnih stroškov načina plačila ni.

Pri plačilu preko spletnega portala paypal, se kupcu zaračunajo dodatni stroški v višini 5% celotnega zneska nakupa.

 

Potrošnik prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Potrošnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

Naročilo potrošnika je shranjeno tudi v elektronski obliki in kadarkoli dostopno tudi spletni strani, pod gumbkom moj račun.

 

11. POŠILJANJE BLAGA IN STROŠKI DOSTAVE NA HRVAŠKEM

Ponudnik naročniku na naslov na Hrvaškem omogoča pošiljanje naročenega blaga preko dostavne službe DPD.

Cenik dostave:

Cona 1 (poštne številke: 10000-10999, 33000-33412, 40000-49999, 53000-53262):

- paket do 2 kg: 10,99 €

- paket do 5 kg: 12,99 €

- paket do 10 kg: 14,99 €

Cona 2 (ostale poštne številke, razen otokov):

- paket do 2 kg: 12,99 €

- paket do 5 kg: 14,99 €

- paket do 10 kg: 16,99 €

Otoki: Doplačilo 10 € (velja izključno za otoke, ki niso z mostom povezani s kopnim).

 

12. NAČINI PLAČILA IN STROŠKI PLAČILA NA HRVAŠKEM

- plačilo po povzetju (plačilo kurirju ob dostavi pošiljke)

- po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika (po dogovoru, preko e-mail naslova)

- preko spletnega portala PAYPAL

Pri plačilu blaga po povzetju kupcu pošiljatelj zaračuna strošek storitve v višini 0,85 €.

Pri plačilu preko predračuna dodatnih stroškov načina plačila ni.

Pri plačilu preko spletnega portala paypal, se kupcu zaračunajo dodatni stroški v višini 5% celotnega zneska nakupa.

 

Potrošnik prejme račun na papirju z razvidnimi stroški. Potrošnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ponudnik ne rabi upoštevati.

Naročilo potrošnika je shranjeno tudi v elektronski obliki in kadarkoli dostopno tudi spletni strani, pod gumbkom moj račun.

 

13. VRAČILO BLAGA

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov v 14 dneh odstopi od pogodbe. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dneva nakupa. Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti podjetje Sun Rei, Alja Špenger s.p., Gornji Slaveči 15, 9263 Kuzma (info @gaja-shop.si) o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom, poslanim po pošti, telefaksu ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi priloženi vzorčni odstopni obrazec. Obrazec najdete TUKAJ. Blago je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od danega sporočila o odstopu od pogodbe. Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe.

Učinki odstopa od pogodbe:

- če potrošnik odstopi od te pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejetja obvestila o odstopu od te pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja). Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov.

 

Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. 

 

14. ZAVRNITEV POŠILJKE

V kolikor pošiljke ne boste prevzeli in se bo ta vrnila na naš naslov, vam bomo naročene izdelke v prihodnje pošiljali izključno po predhodno plačanem predračunu ali drugemu negotovinskemu načinu plačila.

 

15. POŠKODOVAN IZDELEK

Če kupec ob prevzemu pošiljke opazi, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, je dolžan nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri podjetju DPD (paket je potrebno zavrniti pri dostavljalcu). V vsakem primeru je potrebno izpolniti obrazec Zapisnik o poškodovani pošiljki in ga tudi podpisati. Skupaj s kurirjem bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

16. STVARNA NAPAKA

Napaka je stvarna:

- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
- odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
- vrne plačani znesek.

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Sun Rei, Alja Špenger s.p. omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje Sun rei, Alja Špenger s.p. čimprej, najkasneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje Sun Rei, Alja Špenger s.p. v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

 

17. GARANCIJA

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

 

18. PRAVICA DO ZASEBNOSTI

Vsi osebni podatki posredovani na portalu gaja-shop.si, se bodo uporabljali izključno za pošiljanje računov, ponudb, prospektov in novic (v kolikor bo potrošnik potrdil prijavo na novice) in ne bodo v nobenem primeru predani ali posredovani tretji osebi.

 

19. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi Sun Rei, Alja Špenger s.p., Gornji Slaveči 15, 9263 Kuzma ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Sun Rei, Alja Špenger s.p.,  ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

20. PRITOŽBE IN SPORI

Sun Rei, Alja Špenger s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.


V primeru težav lahko potrošnik pokliče na telefonsko številko: 041-614-496 ali piše na elektronski pošti info@gaja-shop.si. Pritožba se odda preko elektronske pošte na info@gaja-shop.si.

Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Podjetje Sun Rei, Alja Špenger s.p. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.

Po svojih najboljših močeh si prizadevamo, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V kolikor bi do morebitnega spora vseeno prišlo, je zanj pristojno sodišče v Murski Soboti.